Een nieuw produkt vraagt om een goed idee. Hoe maakt u de benodigde creativiteit los? "Outside the Box" denken, niet gehinderd door de beperkingen die we onszelf zo makkelijk opleggen. Tegelijkertijd wilt u wel een idee met kans in de markt, dat gedragen wordt door uw organisatie.
Een workshop is geschikt voor ideeën op een afgebakend terrein.
Om een breed veld van mogelijkheden te onderzoeken is een brainstorm geschikter.
Bij zowel de workshop als bij de brainstorm kunt u ervoor kiezen dit alleen met eigen mensen te doen. Het kan ook samen met anderen, zoals bijvoorbeeld leveranciers, klanten, deskundigen.
Om dit proces meer structuur te geven en meer gericht nieuwe ideeën voor producten te ontwikkelen is de VOORT-innovatiemethode een geschikt instrument. Deze aanpak bestaat uit een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen.
Beste relatie zakelijk,
We zijn verheugd dat u belangstelling toont in ons bureau. Graag staan wij u te woord om van gedachten te wisselen wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Harry Cremers.